vrijdag 24 oktober 2014

Vintage kijkkastje

Hallo allemaal

Vandaag laat ik mijn Vintage kijkkastje zien .
Deze keer een creatie in de vorm van een kijkkastje.
Heb het mooie papier van Maja design:Vintage autumn gebruikt
Distress inkt












Weet het er zijn veel foto's maar zo kan je alle kanten bewonderen ...
Het oogt echt mooi op mijn vintage radio ...
kijkkastje doet graag mee met de challenge alles mag als het maar vintage is
  WLVC challenge 34

Aan alle blog bezoekers bedankt voor jullie lieve reactie's op mijn vorige blogpost
Aan allen een creatieve gezellige weekend
 tot de volgende blogpost.

Lieve groetjes 
Doris x



                                       





34 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt!!
    Veel prachtige details en wat is dit toch mooi papier. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is schitterend gemaakt Doris, prachtig bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Zo hee wat een werk moet dat geweest
    zijn, maar wowww wat ontzettend schitterend ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hwwl fraai gedaan Doris. Ik heb van dat papier een theelichtjeskaart gemaakt met doorkijkje. Komt nog wel eens. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Doris,
    Wow zeg wat een prachtig kijkkastje, prachtige scrap en heel mooi opgepimt ...
    Een knappe creatie ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt Doris, mijn complimenten.
    Echt super!
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist prachtig al die foto's en een schitterende creatie Doris...wat veel moois te zien..top! kun je trots op zijn!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi!!!!
    Mooie spulletjes gebruikt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze kaart. supermooie materialen. heel mooi gemaakt Top. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Doris,
    Wat een prachtig kijkkastje heb je gemaakt. Ik zag dat je volger van mijn blog was geworden en dat je een mooie opmerking bij mijn vintage kaartje had gezet. Wat goed dat je het gevecht hebt gewonnen, want zo noem ik het maar bij deze ziekte. Ik ga je ook volgen om te zien wat voor mooie creatie's je nog meer gaat maken. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
    Fijn weekend :)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Doris,
    wat supermooi is dit, een echt kijkkastje en zoveel moois te bewonderen, mijn complimenten
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful vintage box card room. Lovely images and details.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt, een feest om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi, Doris! Super mooi papier en prachtig resultaat. Je raakt inderdaad niet uitgekeken. Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie creatie heb je gemaakt!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende creatie Doris - dat ziet er heel mooi uit, echt een pronkstuk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kijkkastje. Met mooi kleuren, details en plaatjes. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Doris,
    wauww zeg wat een prachtige vintage creatie
    ben er helemaal weg van
    super mooi!
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty van een kijkkastje Doris...heel mooi in die vintagestijl...er is zoveel leuks op zien...GWELDIGE creatie....


    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met zoveel foto's kunnen we mooi alle kanten van je prachtige creatie bewonderen Doris!
    Wat heb je hier veel tijd en aandacht aanbesteed zeg.
    Ik blijf ernaar kijken en zie steeds meer details!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT-WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, dit was natuurlijk je 2e inzending voor WLVC.
    Supers hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow, super mooi zeg!!
    en wat prachtig aangekleed.
    toppie meisje en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Doris
    leuke kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAAUUWW Doris wat een leuk kijkastje
    zeg , je hebt er veel werk van gemaakt !! Maar echt schitterend hoor !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je dit prachtig gemaakt, dat wordt genieten elke keer als je er naar kijkt.
    Leuk dat je weer meedoet bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooo, dit kun je toch wel echt superrrrrrrrgoed. Wat een plaatje zeg, om jaloers op te worden. Geweldig gedaan en fijn dat we hiervan mogen mee genieten bij WLVC. Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schitterend creatie
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Doris,

    Prachtige creatie geworden.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je creatie is prachtige geworden doris! Heel erg mooi
    liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erg leuk! Ik heb heb ook gemaakt. Leuk pakketje van scrapunlimited ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x